resten av ditt liv




Hehe mina rubriker inne håller aldrig något av inlägget de är liksom mest låt texter men de får ni leva med.
Här har ni min outfitta igår den är enbart kupan eller ne inte linnet...

Imorgon ska jag klippa mig, det blir skillnad lovar er! eller ja om nu jag vågar he he he.. Efter klippningen har jag avslutning, den kommer bli sorglig... Det har liksom gått bort 2 elever på min skola på kort stund så har hört att det blir sång till dem eller ja en av dem han som gick bort nyligen uscha.
Fattar inte att jag slutar mitt första år på gymnasiumet imorgon det är så sjukt! det har gått så fort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du e gummsan! Dock ska du inte vara orolig över morgondagen, allt kommer gå finfint vettu en tår hit och dit är inget att bry sig över.

P.S stå på dig!!!!

2011-06-08 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0