en helg

Skorna i förra inlägget är inköpta från scorett, jag hitta de på rea för 150 ca men eftersom jag jobbat där fick jag de för 75 kronor, dock finns nog inga kvar men vet icke. Annars finns det ett liknande par på lindex :)))).


Typ en helg i bilder i alla fall från halva fredagen och lördag.
Fredagen spenderades på skolan,solariumet,stan,fiket och sedan åkte jag och ida ut på äventyr. Vi träffade Fredrik Petter och Johan och till dom åkte vi hem till, där fanns det vattenpipa och chips tv och data, soffa och säng. He he he ja men precis så vare. Sen åkte jag och ida hem till mig och sov.

Lördagen vaknade vi upp och va trött, jätte trött. Vi åt frukost och klädde på oss och gickmot öp-hallen där det var cup. Efter det följde Tobias och Love mig och Ida hem till mig där vi drack kaffe och kolla på beck. Efter det skulle Love jobba så vi åkte hem till Ida och köpte med oss en hel drös godis, sen åt vi middag där och sedan kom Love tillbaka så vi starta en film. Sedan övernatta jag hemma hos ida.

Och nu södag sitter jag här har nyss kommit hem med otvättat hår enormt snuskig och borde hoppa in i duschen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0