the new love song







Idag slutade jag klockan 11, skönt men nu har jag en massa problem. Nästa vecka ska jag ha apu. Jag har ingen apu plats, tror ni någon har tid nu?, ne för det har dom inte. Imorgon ska jag lämna in lappen med underskrift och allt vart jag ska vara, men jag har ju ingen stans att vara på. Imorgon har jag också avslappningsövning på idrotten och den har jg inte fixat. Imorgon ska jag också ha redovisning på historian, är jag klar med det ? nej det är jag inte och det är inte det enda problemet. Jag måste skriva ut pappret och min skrivare är trasig. Det här sög.

Idag har jag i alla fall haft på mig mina nyfyndade vagabond skor från second hand och jacka second hand och min nya fina väska från monki, som jag väntat på huuur länge som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0