stress

Åhh jag vet inte vad.  Så jävla mycket är på g nu och jag kan inte bestämma mig, halva jag vill ligga hemma och slappa vila bort huvudvärken hungern och tröttheten. Andra halvan vill åka till Anton och vara där hela helgen och så säger vi att jag har en halva till för den vill ut med tjejerna i klassen middag hos saga och massa snack typ. Men huvud värken stressen att vad jag ska ha på mig hur jag ska komma dit och allt stressar mig.
Om jag kommer överenns med hjärnan så duschar jag snart klär på mig äter hemma försöker hitta till saga via buss och stannar där tills jag känner att jag måste åka till Anton jag får se hur det blir.
Jag ska bara vila lite så får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0