hejdå 9c

Nu när jag tänker efter, nu då börjar tårarna falla. Herre gud jag ska byta skola, jag ska någon helt annan stans. Jag måste f*n åka tidigar på mogronen också för att komma till skolan. Min finfina klass som jag nog har vart den som har visat mest känslor för splittras, några flyttar och jag kommer inte gå på samma skola som någon av dem (tror jag ).
Avslutningen va sisådär, dåligt bildspel, fy lasse haha. Ne men tårarna bara for när en klass kommer upp och sjunger en otroligt fin låt till deras lärare som är sjuk. ( som tur hade jag lagt på vattenfast mascara på mina fransar).
Ut tåget var jobbigt det också fyy..

Mina betyg ligger nu i min hand, och ja jag är faktiskt ortoligt nöjd över mig själv från att ha börjat på noll ungerär. Ett MVG fick jag Sju VG och fem G tror jag det var.
Av min otroliga familj har jag fått massa fint också, ett dussin blommor och
 thomas sabo ring men ingraveringen you can get it if youreally want ( den är dock förstor så ska lämna in den och få en ny )
Och så fick jag mina Hunter stövlar, haha ja jag önskade mig ett par riktiga gummistövlar, dom är dock så dyr så jag kommer knapt våga ha på mig dem.

9C ni är fin!



mermermer bilder kommer med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0