100618

Jämtlandjämtland... Det känns inte direkt som sommarlov i mitten av juni när jag legat vaken nästan hela natten och hört hur det öst ner regn på marken utanför mitt fönste exakt hela natten, och samma sak när jag vaknar av att telefonen ringer och det är Anton i telefonen som frågar om jag sover, nejnej klart jag inte gör höh. Det regnar i alla fall än, och jag har en tanke om att det kommer bli översvämmning här?, ussch!. Hoppas bara vädret håller mig i liv i Göteborg, jag ska börja packa nu tror jag.

Mina stövlar skulle vara kul att ha idag, men nejnej dom kommer ju in i butik vecka 27, skit då.

Jag känner mig väldans pålitlig när jag har legat helt inne i en bok i flera timmar, jag tog en paos för att koka en kopp kaffe, och så var jag snäll att sätta in disken woow.
Ne men jag behöver allvarligt en dusch nu, ska faktiskt inte säga hur länge sen det var jag tvätta mitt hår, ni kan dö med hjärt fel då kanske. Fett är det i alla fall för första riktiga gången kan jag erkänna!, usch!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0