14 juli

Tänkte skriva igår faktiskt men så helt plötsligt börjar det spöregna blixtra och ja allt. Jag sitter och fixar ett axelband till en väska när jag ser hur det lyser till i hela huset och sen tio sekunder efter smäller det som faan. Hela huset skaka och jag bara kutar ner för trappan hur rädd som helst och tror att huset ska rasa haha. Bilalarmet slår på utanför också. Och det blev översvämmning här, kul!.

Lite så här i efter hands så tänkte jag lägga ut vad som kom med hem till mig efter göteborgsesan.


Ej allt med på bild menmen.

ett par skor
ten vit axel klänning
en blå klänning
en jumpsuit
linne
t-shirt
antons favorit ett blått diadem med rosett
skor
väska
kofta
tre trosor
två ansiktsmasker
ansiktis ånga
body butter
nagel kräm.

I förr går var jag hos mormor, och leta upp ett par gudomliga skor, sitter exakt så jag känner tån där fram haha menmen, det var ju faktiskt storlek 37. Kan nog komma upp en bild på dem senare.
Nu tror jag faktiskt jag ska bege mig till gymmet. Men kan man cykla dit när det har vart översvämming? aja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0