100131

Efter en jätte bra och skit kall helg kommer allt suga.

Jag har vart och kollat på min mans tävling i 21 minus grader i flera timmar, så på hemvägen fick han som äklas av fötter sitta och massera mina (A) haha.

Nu får jag veta att jag får fira våran halvårs  dag helt ensam... Han lämnar mig här och med en hel vecka själv, och inte nog med det så har jag två sugiga prov framför mig denna vecka matte och so jag är jätte pepp.
Prata också nyss i telefon med han och hans mobil är urladdad och hemtelefon är urladdad så nu kan jag inte prata heller... Nog är det inte än, sur vecka ska börja med eller har redan börjat.
Äch nu går jag och gör något kul.... plugga.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0