100108

Jag känner för att köpa en biljett och dra utomlands. Någon som är på?, ja jag tänkte väll det. 
 
Skolan börjar på måndag, usch och fy!. Ingen rolig termin som väntar kan jag ju kasta ut ur min mun, eller det blev ju hand. Nationela prov vilket kommer lida till ig i alla änen eftersom jag glömmer allt dagen efter prov om ens jag hinner komma ihåg det så länge. Och välja gymnasim och ni som läst vet ju vilket problem jag har med det.

Jag firade fem hela månader med min snygging igår, älskar att vara nära honom (a) ♥.

Jag fryser så jag tror jag ska hoppa in i duschen faktiskt.
Sedan blir det utgång tror jag faktisk och träffa hela sköna gänget!.

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, vem är inte på över att åka utomlands!? Skulle gärna vilja komma bort över helgen och bli lite brun ! love Erica

2010-01-09 @ 18:45:23
URL: http://Erica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0