100424

Jag tänkte skylta med hur ont jag har i hela min kropp och trötthet som strömmar ur mig, jag är arg och ledsen. Ingen bör prata eller vara nära mig denna tid, haha humoristiskt!.

Dagen har bestått av stan med malin, idag med. Dock hitta jag mer saker men kom hem med en hår lotion. Mitt humör va på sniskan. Ialla fall när jag trillar in genom dörren ger min pappa mig 1020 kronor yes lycka haha :D. Jag har sålt mitt gammla cykel, dock blev jag ju sur nu eftersom jag kanske knde sålt den för mer eftersom det gick så fort men men.

Jag gjorde också allt för en tidning idag, eller nej. Men jag cykla ner till ica endast för att köa en tidning så jag kunde ligga i sängen med en kaffekopp och tidning och tycka synd om tjejer eller mig själv kanske? haha.

Jag fick också en väldans fin klocka av min mor idag hoppsan :D.


Från Tisssot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0