100419

Ohyggligt trött jag är hela tiden...
Skolan kan gärna bara bums ta slut, det suger just nu!. Bara 32 dagar för min del kvar nu räknade jag ut typ. Men det är allt mycket det. Nej jag ska försöka komma på en taktik som gör allt enormt roligt?. Gå på stan och handla kanske?, haha ne men usch, jag bör sätta mig och skriva ner en hel del om Lars Winnerbäck som jag ska berätta om i fem minuter muntligt på engelska hur det nu ska gå.
Har också cirka 50 ord i svenska som jag inte fattar nogontin alls av, svenska ungdomar får tydligen sämre och sämre ordföråd, kan det vara datorn som förstör ungdomarn kanske?, liksom vem vet typ vad Trilogi eller Satir är exempel?? ja kanske många men inte jag i alla fall!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0