we are golden

Hejhej hallå.

Vad har jag en blogg till egentligen?, skit samma det är en kul grej jag inte tar nå seriöst^^.

Jag har haft en super mysig dag med eva, vi rulla ner på stan å gick bara omkring,vädret var halft skönt och solen lyste ett tag så vi tog våra kroppar å satt oss i solen, sfter stan hade stängt så satt vi oss på en café och prata i me än två timmar, så skönt.

Jag fick med mig en finfin mössa och tre stycken örhängen hem (Y).

just nu saknar jag bara Anton, norge kan suga (A). Nejdå norge är bra..




Nej nu blir det film time med dom gammla goa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har =)

2009-09-06 @ 11:54:05
URL: http://nikisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0