En torsdag

Jag känner inte för att plugga verkligen inte!.

Jag tycker mina lärare är elak som låter oss ha prov på chek dag och ha vanlig idrotts lektion.

Imorgon väntar bad?, om jag vill enligt mamma (a). Jag vet inte hur det blir, jag har ju missat så ortoligt mycket av idrotten och vill ha högt betyg så hur går det hem?, men om jag är med lär jag ju inte bli frisk och det är jobbigt att bära bad kläder och blöt tung handduk på stan, haha besvärligt!. Men endå jag gillar att bada! dock kanske inte med klassen?.

Ja som sagt väntar ett härligt fysik (atom och kärnfysik) prov imorgon, det är precis min grej va? njaaa.

Nej se allt på de bra sidan! lov om en vecka, vilket ska bli underbartskönt!!!.
Fika och stan runda med Malin imorgon den tjejen och jag har inte hittat på något på år känns det som.
Träffa Anton den älskade, haha jag är överdrivet söt av mig.
Färga och klippa håret, det behövs kan jag ju säga, utväxt ner till topparna mumms! okej det är mer än en vecka dit.

Går du ut fryser du till en isbit och mina händer och mitt ansikte håller på att torka ut... Jag är lika blek som mitt skrivhäfte, det var menat med det att jag ska plugga.




Håret va sägs? Halsbandet med tack? 
Får jag härma dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0