sånt här pirr i magen, jag tror jag är kär

Dagens!
Börja med att b-friend sov hos mig så skulle vi ta bussen tsm till gymnasie skolorna och kolla hur det är eller nått, men missar bussen så vi får skjuts.
Kollar runt på en otroligt ful och dålig skola (dock har den ämnet jag vill gå så jag får någ snällt tänka tanken att börja där).
Frida och jag passar på att får massage (underbart), Sara tar då tid för manikyr haha.
Tar bussen till annat gymnasium kollar, blir fast på bild som jag hoppas inte hamnar någon stans!.
Möter upp b-friend och går vidare m.m.m

Sitter här borda ha städat,pluggat och ja allt, men har inte gjort något.
Datan syka ihop för 3 timmar sen och gick inte att starta men nu så (Y).



Så va det en till sak ja, jag har äntligen klippt å färgat mitt hår,inte riktigt van än men det är kul!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0