ruttna

Allt känns som en klummp eller något.

Inte bästa dagen för mig och vara ute.
Först planarat med Malin och Simone att vi skulle ut men sen så möter jag upp Malin och då skulle Simone stanna inne.
Så vi cyklar runt( på den nya cykeln). Sen möter vi upp Sara så hon är med. Gör typ ingenting...
Sen träffar vi Oskar Tobias och Fredric så vi står med dom sen kommer Frida. I alla fall är vi med dom och jag mår piss för min hals är helt värdelös och jag har nästan inga kläder på mig och det är svin kallt. Sen kom Jesper med och vi gör ingenting jag sitter ner och ruttnar för mår inge bra så när alla skulle ner till Malin så går jag hem och nu sittar jag här och skakar för är så kall (fast jag tog en dusch när jag kom hem) ,ont i huvudet och halsen är skit sen är jag piss trött med.

??

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0