04/05

Hej hej hallå.

Har man bra vänner eller har man ?:D.
Tog precis upp mobilen och ser att jag fått ett sms från Sanna där de står att hon har lagt undan skinnjackan från h&m som jag gått och dreglat över men inte har funnits. Jag som bara sagt att jag tycker jackan är skit snygg sen hitter hon eden och lägger undan den :D. Så jag får se om jag kommer ner på stan imorgon och köper den.
Ni förstår att Elin är inte miljonär efter en sundsvalls resa och en åre resa.
Juste precis jag köpte faktiskt en jacka i åre som jag inte har sagt :).

Just nu sitter jag och kollar på ballar av stål, Haha hur bra är det inte då ? precis min humor hahaha.

Allt har faktiskt var bra idag :). Känndes bra eftersom årdagen var skit.


Nu ska jag se klart tv sen är det säng dags


Puss


Kommentarer
Postat av: sw.

när jag såg jackan kom jag direkt och tänka på dig hihi :D.

2009-05-05 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0