22:56

Halloj.

Det går inte att svara på kommentarer typ??. Alltid något som är fel här skit!.

I alla fall har jag mått helt okej idag :). Bara ite yr och så när jag resermig upp och ingen lust att äta någontin. Men det är bara bra det. Jag kanske ska börja bi sjuk lite oftare haha. Ne fy.

Såg nyss en skräckis på tvn men mins inte va den heter men skit samma. I alla fall lär jag väl inte kunna sova inatt bara för det! Hah typiskt mig nu kommer jag ha mardrömmar eller någonting.
 
Jag tror jag ska ta å smeta på mig lite fejk brun snart huhu ;). Brukar ju bli såå sexit om man får sånna där linjer å allt mums de gillar vi ;). Haha ne jag ska försöka göra så det inte blir några sånna jag har ju lyckas någon gång i alla fall!. Men armarna och händerna är värst!.

Jag har inte börjat packa än :O. Så det får jag väl göra hela mogondagen haha^^ Kommer glömma någonting det gör jag alltid.


Gillar mitt lilla krull hahaha^^ affro hej.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: tack, kul att du gillade de :) Allt bra?

2009-03-03 @ 13:19:05
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0