Vi är dom som förlorar men jublar ändå.

Vi är dom som skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på....

Sitter här och packar fotbolls kläder och det slår mig att dethär är det sista jag gör med mitt underbara lag.
Vissa har jag spelat med enda sen jag var 6 år.
Visst vi har inte vart det bästa som hållt ihop å allt men fotboll har en gång i tiden vart mitt liv och jag var faktiskt grym på det en tid haha,
Så jäkla tråkigt att det blir såhär jag kommer verkligen sakna det alla minnen, alla resor allt, Allt bråk allt skratt alla skador. Att vara helt svettig och åka direkt efter träningen och bada i sjön.  
Ja sant jag kommer sakna att göra illa mig, det har blivigt ett kännetecken för mig att ligga å knipa igen käften och hålla i mitt knä eller vad haha. Eller alla jäkla skavsår. Att bli tejpad av tränarna eller att sitta och massera tjejerna i laget med min super salva haha.
 Att få till så att hela laget får den "smittande" veckan hahaha, nej det var faktiskt inte jag som fixa det men hjälpa till fick jag haha och det gulliga smeknamnet haha(a).
Att komma försent och komma på dåliga bortförklaringar tsm med andra för man haft span på nå snygga fotbollspojkar haha.
Att åka till lilla fåker och spela på en skit plan, laga mat tillsammans, dra med hela laget till spök huset och klättra in genomfönstret upp på högsta våningen.
Att bli så förbannad att man kastar omkring sakerna och skäller ut tränarna haha nej det var lite pinsamt.
Nu gäller det bara att njuta ut av det sista och kämpa för nu bär vi oss iväg på världens? största cup.
Jag ska försöka peppa er som fan tjejer :D.

Jag skulle kunna skriva så jäkla mycket mer men detta får duga.













miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0