Lussebullar + sommar ?

Godmorgon.

Jag är helt död, eller skit trött i alla fall känner för en dag som jag bara ska ligga hemma å ruttna men icke.
Snart tror jag att jag ska iväg och baka lussebullar med Sara. Haha ja okej jag vet att det är någolunda tidigt för det men vafan om man kan äta köttbullar året runt kan man lika gärna äta lussebullar året runt, eller?.

Ikväll blir det även bio, känner inte ens för det ?, va äre med mig liksom jag känner bara att det kommer bli skit :O. I alla fall är det harry potter som är inbokat inget jag följer men det är väll bra. Tror det är 8-9 tjejer som ska gå tsm mysmys, men känner inte för det hah.



Det är något som saknas.



Kommentarer
Postat av: Anonym

och äter man lussebullar året runt så äter man PEPPARKAKOR året runt.

jag ger mig aldrig! ;D hah<3

2009-07-29 @ 15:11:00
URL: http://maallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0