06/7

Packning och städning är igång.
Musik måste fixas för inte åker jag tåg i 9 timmar utan musik.
Men frågan är vad ska man ta med för att det ska bli rätt?. Jag får inte ta med förmycket heller och det måste vara plats kvar i väskorna för mer för inte ska jag komma hem med exakt samma saker, mer ska det bli.
Jag har räknat att det får bli 3 väskor, okej det kan låta skit mycket:O för vissa men, en väska med bara fotbollskläder på fallat om jag sticker ut å spelar,
sängkläder madrass m.m det tar plats. Vanliga kläder duschgrejer och ja en massa. 
          
Jag måste göra en massa innan jag åker med. Tänkt att jag skulle åka å kolla på träningarna men det blir bara en i veckan och då är jag inte hemma för jag sa till "landet" från onsdag till torsdag. Och så måste jag fixa en massa.

Ida åker imorgon och är borta i flera vekor :(. Åhh tänkt att jag skulle på stan med henne å sanna idag men jag var verkligen tvungen att sova ut jag har inte sovigt länge på 3 veckor

Juste gårdagen blev film hemma hos Sanna :). Inte min filmdag jag kunde knappast koncentrera mig för då skulle jag bara börja grina så det var lika bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0