fredag

Åhhh gymnasie gymnasie....

Jag vill flytta! :/.
Här fins inget jag vill gå, tre år att gå något jag inte vill känns onödigt.

Hon den där nya som ska hjälpa en vad man vill gå, hjälper inte direkt mig på traven heller,  helt kass.

Hita ett helt perfect gymnasium i sundsvall, bestämde mig för en närmare titt jag var verkligen glad, nära men endå långt bort och gå det jag vill och jag skulle till och med få flytta!.  kan det bli bättre?.
Ja tydligen skolan är någon jävla kommunalskola som jag inte får gå i.... Då måste hela familjen flytta dit eller måste jag söka till kommunen och säga att jag t.ex är mobbad och klarar inte av att bo i Östersund längre för då tar jag livet av mig eller något liknande ( haha ). Tror det nästan är värt det.






Sen åker jag gärna utomlands med, jag är lite sådär jätte äckligt blek..

Nej nu dusch sen utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0