Söndag = onödiga?.

Söndags sug lista även fast det är lov:O.

- Solen borta

- Jätte trött

- Stor röd finne

- Plugg = orka inte

- alla är utomlands,fjällen eller bara inte hemma.


Usch bläää fy.


Söndagens inne lista


- Pratat med MALIN :D. Hon hade det bra i holland med Alexander.

- Kom inte på nå mer:O.


Ja som sagt det hä ser j inte bra ut..


Ja man ska aldrig säga aldrig eller va man säger i alla fall brukar jag inte ha finnar men nu minsan har det dykt upp en skit röd jävla äckel fan. Haha ne ursäkta orden men fyy så jag hatar det. Och inte nog med den röda så kan jag inte sluta klämma och det finns 3 st till :O fyyyyy inte röda men dom sys enligt mig ne fyyy. Ont gör det med. Varför ska dom komma upp nu när man ska åka till fjälls å gå runt utan smink m.m ?? Åhhh jag hatar det verkligen, ni kan inte förstå jag har verkligen fobi för det inte på andra men på mig.


den är värre egentligen jag lovar. Och mitt finger ser ut som det är en meter.
Och mitt hår är skabb i alla fall luggen då.

Jag fick lusten att ändra min header eftersom jag fixade julias idag men kan inte fixa så jag vill ha med mina skit pogram :(


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det tror jag att de gör..

2009-04-13 @ 09:17:36
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

solen var här igår.. men inte idag :( sista dan på mitt lov

2009-04-13 @ 14:40:21
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tur att du inte brukar ha dem iallafall ;)

2009-04-14 @ 13:22:52
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0