En onsdag

Jag gillar inte Onsdagar på skolan!. Dom är jobbiga. Dagen börja med att jag kom en kvart försent. Sen slapp jag halva svenskan för jag och isabelle gick ner till lillsjö föra att träffa skolsköterskan, hon skulle kolla ryggen och jag armen. Hon sa att jag kunde ha en spricka annars va det bara en stor stukning och skulle komma tbx imorgon så ni vet ;). Sen på no'n så fick vi chokladbollar för en lärare skulle ha oss för sista gången ;) hah^^.
Efter skolan åkte jag till kyrkan på konffa. Tråkigt som vanligt och man somnr ju när dom sitter och pratar om den där jäkla pärlan menmen x).
När jag kom hem var min kusin och morbror där :) trevligttrevligt. Jag hitta även en väldigt gammal bild på sanna ``kusin´´och mig. Liksom ett helt år sen den togs nu.


Gosh så gulligt ^^ :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0