black and purple

Jag lever.
Jag mår hur bra som helst.
Saknar bara en hårig man brevid mig och så är jag lite snuvig också. Fast vad gör det liksom!.
Ja asså hår, ja har fastnat i det! alltså inte fastnat så jag sitter fast ( he he he ) men ja liksom gillllar...
Behöver ett par nya glasögon gör jag också...

Min hy däremot har aldrig vart så dålig någonsin, jag får panik. Som alla som känner mig vet att om en finne uppstår så dör en liten bit av elin hahah okej ne inte så töntigt, skulle egentligen bara va en inledning att jag nyss tog ett ångbad till ansiktet och ansikts mask skönt!.


Lila svarta läppar fuck så nice, men liksom vågar man?. Kör nog på de i köpenhamn istället eller malmö.
På torsdag åker jag!.


Grym tjej de där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0