100511

Nu är jag hemma. Efter en bil resa som börja klockan fem på morgonen och sluta runt ett?, med familjen malm går det fort haha :D.

Men vad ser men på marken här hemma?, snö skit då. I skåne var det knall grönt gräs utslagna blommor över allt och underbarat vackert, åh där vill jag bo!. Det kändes som utomlands, fina tröd och vitsippor överallt.
Jag gick till och med barfota på asfalten!!!!! den ni.
Jag har haft det super bra, inte alla gånger jag får vara med Anton fem dagar i rad heller ska ni allt veta haha.

Dagarna har gått riktigt fort, jag har fått allergiska atacker av all jäkla pollen, ja där är ju allt utslaget så. 
Jag har ridit åhh så härligt det är, hästar är underbart fina. Dock så red jag utan sadel så balansen var ju lite sisådär haha. Åkt gokart har jag gjort också haha ska vi prata om det?, nej.. eller jo jag måste jag kom sist jag fastna under däcken och jag sög. Helt klart haha.  
Anton har också världens goaste släkt.
Och Festen så fin!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0