100316

Promenera på stan i troligen feber, strumpbyxor i tunnaste laget och den tunnaste jackan man har är kanske inte det smartaste.
Nu är jag en isbit innuti och bör inte duscha för stygnen på ryggen för mycket kul. Ett varmt bad skulle sitta fint men icke bada får jag inte. Jag vill aldrig bada och brukar aldrig bada men nu när vi har bad på skolan jag är kall och vill bada och hade en planerad badkväll hos b-friend så får jag inte bada, bajsdå.

Nationella idag. Fuck är mitt ord!, jag kan inte engelska :(:(, skit då jag orkar inte bry mig.

Nu startar jag mitt letade för klackisar klänningar m.m för avslutning bröllop och student.

Ett par snygga täckisar tilla ner i min brevlåda, får se o mitt fatas går i.




snyggt jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0