jul fina jul




Imorgon om trettio minuter är det julafton. Jag har inte haft känslan i mig. Nu sitter jag och lyssnar på julmusik bara för att få till känslan lite. Jag vet inte men jul är inget speciellt för mig!.

Jag spela bingo med mamma. Jag vann hon vann ingenting och hon är världens sämsta förlorare! haha söt mamma!. Dock vann jag bara två sverigelotter men men.

Imorgon åker jag till mina kusiner med en hel hög av människor det blir roligt. Klapparna öppnas dock på kvällen.
Jag ska försöka hitta något bra klädesplagg jag kan dra på min kropp imorgon, jag är ju inte någon som gillar att klä upp mig i klackar och klänningar, men jag får väl försöka dra fram något skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0