10 augusti

Jag håller på att dö, mitt hår är en stor fluffig odröm. Slitet,råttfärgat och äckligt. Just nu ligger det slickat mot huvdet för jag tänkte efyersom jag inte kan ha lockigt eftersom det är så slitet så platta jag det och nu liggar det mot hjärnan och äcklar.
Jag måste verkligen få tid hos frissan för båda klippning och färgning!. Om ni kände för att veta.

Jag blev precis dissad av min kära pojkvän också. Ena minuten är allt planerat och sen 10 minuter efter när jag börjat göra mig klar ringer han och bara säger att dom ska göra något annat. Killar alltså killar!!

Ikväll ska jag till interjuv för CA-s förening, kul!. Men jag kommer vara så nervös så jag inte vet vad om någon timme antar jag!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0