jag gillar inte dig rubrik

 Okej eftersom jag loksom har såhär jätte tråkit och bör plugga kör vi en sån här 5 saningar om mig själv?, eller ska vi ta 10 ?, jag tar så många tills jag inte kommer på någonting mer, ja så får det bli!.

1 Min nästintill största rädsla är råttor, små som stora äkliga jävla rarelser!. Jag brukar ha mardrömmar om dem att de ligger vid fötterna på mig och kryper och efter jag då har vaknat måste jag ställa mig upp på sängen inte golvet för dom kan va där med så måste jag skaka på täcket.

2 Jag kollar under sängen innan jag lägger mig kanske 1 gång i veckan bara. Men jag tror det kan ligga en mördare där under

3 Jag skrattar som en gris och tycker det är rätt fint, eftersom jag har hört att det drar killarnas uppmärksamhet och dom tycker det är fint och skönt?. Inte sant Anton visst tycker du det är fint? va va.

4 Jag tror jag kan sjuga men tydligen låter det inte så bra :(.

5 Jag har en finne på armen.. Den passar inte in på mig!

6 Jag har bäst humor, ja menar bäst!. Eftersom jag skrattar åt allt som ingen annan skrattar åt har jag utvecklat att det är det man gör om man har bäst humor, jag liksom lever upp dagen? :D.

7 Dagens förebild är typ hanapee (blogg) varför kan inte jag va som hon. Föresten om li söker upp henne ser ni min humor :D!!.

8 Jag funderar fortfarande på att flytta, men Anton åker inte med så skit i det då.

9 Jag är enormt ute efter pengar det är min fritid, om jag känner mig tät i kassan så älskar jag mitt liv. Någon som vill skänka en slant till frökenfräken ?.

10 Nu nämde jag ju fräknar, jag har faktiskt tänkt och försökt räkna alla mina, kom upp i 30 och sen såg jag att det var för många kvar. Fast jag ska nog sätta mig någon dag och göra den viktiga och intresanta uppgiften!!.


Till sist säger jag att jag gillar att leka seriös :) puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0