Draft: Okt. 8, 2009

Hemma och är sjuk.... Igen.

Igår efter skolan igår höll jag på att dö kändes det som, och på kvällen blev det bara värre och värre när jag låg och bada höll jag på att svimma så jag fick ligga på golvet en halvtimma kanske. Haha åhh.
Missa mitt so prov gjorde jag med men det var nog ganska tur eftersom jag inte kunde något, men då blir det bara värre att ha det nästa vecka.

Emil i klassen kom precis förbi med en massa papper i fysik som vi har prov på nästa vecka. Jippi..
Mår bättre idag men det är nog tack vare att jag snart tagit en hel karta alvedon.


Febersjuk,trött osminkad och lite små sexig? haha.
Nej jag har nyss pysslat ihop ett huvudsmycke, efter det tog mina krafter slut jag lägger mig i sängen och vilar sen ska jag städa enligt mina planer, och enligt planerna saknar jag Anton med, som vanligt då.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej va kul! :D var är de ifrån?:)

2009-10-11 @ 11:55:35
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

aha! de skorna :D ja de är skitnsygga! :D

2009-10-11 @ 12:35:26
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0