26/05

 Halloj

Som tur va mår jag mycket bättre idag.

Men jag undrar när min näsa ska sluta rinna och min röst ska sluta låta som en kossa eller någonting.
Eller det kanske är bra att va hes? haha. I alla fall som kille. Jag minns när jag å Sanna tyckte en kille blev skit het bara för han fick en "sexig" röst haha. Först tyckte vi han va den här lilla nörden, men så blev han hes på våran klassreasa och då jäklar hahaha :D.
Kulkul..

Ne jag har 2 prov framför mig så det är bara att börja.
Och de är inte vilka prov som helst!!. Svenska ordkunskap vilket är svårt och jag måste fixa svenskan!!!.
Sen no prov i hur man bygger hus. Och det är slutbetyg för 9:an :O Så dom poängen behövs.

Kommentarer
Postat av: sara ottosson

haha, jag minns klassresan och den hesa pojkeen;P<3

2009-05-27 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0