Hemma!.

Elin är hemma.

Jag har haft en underbar vecka!!!.

Första dagarna med fa blev mycket bra med!. Liseberg första dagen gissa om inte man har tur familj eller nått. Efter några timmar när vi kommer hem har vi med oss två stjärn vinnster en 3 kilos bilar väska proppfylld med godis och en Stoor 2-3? kilos Marabou + nå grejs från hus&hem vinnst. Haha grymt.

På sönagen mötte jag upp hela laget när de kom till station sen åkte jag med dom till skolan.
Mycket nytt folk och haft skit trevligt. Orkar inte skriva om allt så bilder kommer det bli i massor. Invigningen va gryym 
Disco en dag. Liseberg alla dagar haha ;). Ja nästan så jag tror inget kommer kunna slå denna vecka.



   



   



    



    



   

 

   




    



   



   





Tack tjejer för veckan det var bäst!!. Matcherna pratar vi inte om men tur att alla är glad endå :D.

Och just det jag fick åka till sjukhuset en dag och vara där i 4 timmar typ. Jag hade en metall bit i ögat som hade gjort att det blev gift i ögat så det var helt rött å ömt och rann hela tiden så hade jag haft det ett tag där så det blev ett sår på hinnan så nu får jag ta medicin ^^.

Åsså ville "kurre" ta en plats här. Träffa han där borta så skulle jag säga att han är snygg och blablabla nu har jag sagt det ;). Så nu får du va nöjd hihi :D.

Bilder från shopping kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0