13:30

Typiskt att man ska bli sjuk när man kommer hem!. Men blir jag förvåna?, inte ett dugg det är typiskt mig.

Gårdagen blev att träffa Sofie :). Så vi fick prata om veckan som gått, och haha det var jävligt mycket att berätta från båda.
Spöregn va det hela dagen med så inget fanns det att göra, vi gick ut å kom hem helt dygnsur.
Inte så smart kanske när man började på att bli sjuk ?.

Vakna idag av att ja har piss ont i halsen så jag inte kan svälja och huvudvärk så det sprutar och ont i öronen. Haha typiskt!!,

Tänkt att jag ska vara med Sofie idag med, men det får vi se om jag orkar ligger nerbäddad nu och är riktigt sugen på en kaffe haha.

Puss

Och glömm inte att jag har namsdag idag!! ;). Malin påminde mig tur man har någon som bryr sig haha. Och hon har faktiskt namnsdag med så kan ju ha vart därför huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0