26/04

Halloj

Vilket väder det är :O.
Mamma väckte mig vid 10 för att gå ut och sola som bestämt. Haha vilken familj.
Jag går upp sätter på mig min nya bikini för första gången och ett linne och går ut. Knall blå himmel och solsken.
Härligt!!. Var ju så igår med men då spendera jag dagen inne på birsta.
I alla fall låg jag där på solstolen i 4-5 timmar och bara njöt. Nu är resultatet knall RÖDA ben som gör ont och armarna,ansiktet,bröst lika så haha jag smörjde mig faktiskt lite i slutet men då va det tydligen försent!.

Jag hade super trevligt i sundsvall igår!.
Lite fint hitta jag med (A).
Börja med att Frida & Pia kommer till mig vid 8 och då åker vi iväg.
Kl 10-11 kanske är vi framme och åker in till stan men hitta inte så mycket eller jo jag hitta konfermation klänning och skolavslutning,På MQ,bild kommer där nere. Det typ är fler affärer i brista än i själva stan.
Sen åker  vi till birsta och försöker hitta lite kläder. Jag är nöjd med det jag köpte men skulle velat hitta mer.
Köpte ett par skor med klack men lämmna tbx dom för de känndes fel med klack på mig. Men nu ångrar jag mig :(.



röd randig tröja   gina
blå tjock tandig   gina
smal blå randig  monki
skor                       mins faktiskt inte:O
jeansleggins men fickor  Veromoda
Klänning               MQ
Svart kofta            JC
Vit kofta                 H&M
Trosor                   gina
Peace halsband JC
Örhängen             gina
2 strumpbyxor      Åhlens

Ja det var allt tror jag.

Där har ni den nu gäller det bara för mig att bli brun haha ;).



Kommentarer
Postat av: Malin

sötisklänning :) jag tror att vi har lika vitrandigt linne från monki med snurrade band..:P<3

2009-04-28 @ 17:04:07
URL: http://maallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0