Knasig natt!.

Börja med att jag fick sms om att det snöa jag ba kolla ut åsså gjorde det inte det så jag ba nehe ? då gör det väl det där uppe i bergen haha^^. Så la jag mig och sov och drömde om att det började snöa och att jag ställde mig i fönstret och börja ta kort haha x). Sen när jag vakna och gick ner och prata med mamma så säger hon att det snöar så jag va tvungen och gå upp och kolla om jag hade tagit några bilder på kameran för den låg ju framme och allt men nehe då hade jag inte tagit några men det va konstigt endå haha x).
Sen gick jag in till bror och gav han paket huhu ;).

Får se vad som händer ikväll kanske skulle med frida på filmfestivalen men jag venne, kanske går ut och äter med fam? eftersom nicklas fyller år om ni inte fattat det redan tss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0