30/12-08

Vad jag är social va haha ;). Timmarna går ut för att sova för min del x). Eller nu sitter jag ju faktiskt här och väntar på Malin, vi ska bubbla i mitt lilla bad haha (a). Så hon åkte och skulle försöka hitta ansiskmask och allt huhu.
Jag har ifall kopplat in datan i tv´n jippi nu har jag nästan lärt mig hur man gör även fast de är skit enkelt haha.

Igår var jag med Frida hon har ju varit borta i evigheter så nu va det på tiden. Hon hade fått alla one three hill filmer så vi satt fast spikade vid tvn, fast vi kolla nästan ingenting. Bara prat vart det, bra de. Sen vart den en sväng ut, menar va kallt det var - 40 minst kändes de dom eller ne det va typ -10 men det kan man ju säga är samma sak (a). Ne.

Ja man  vet ju nästan vad dom flesta ska göra på nyår så ingen idé att fråga. Men själv tror jag att det ska komma 1 eller 2 familjer hem till mig men vet inte om jag bilr hemma med dom, ganska tråkigt fakstiskt. Får se om det blir Malin om hon inte skulle göra något, vi får se.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0