daydreamer

Jag hör regndroppar slå mot marken utanför fönstret samtidigt som jag lyssnar på ljuva toner av adele och dricker en god kaffe och tuggar i mig lite paj. Jag tänker på så mycket man håller för sig själv trotts att människor tror att man lämnar ut så mycket via en blogg. Jag har en himla fin nyhet i min hjärna men den får stanna där ett tag till och jag känner, nu har jag inget som står imot längre. Skolarbeten har jag men varför ska det behöva stå ivägen?, det är bara att fixa sen har jag all tid i världen. Jag tänker att min gårdag var så fin och försöker komma på några vackra ord som beskriver de sekunderna jag fick nudda och se samtidigt som jag inte beskriver händelsen för mycket. Ja de var fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men berätta nudå

2011-05-15 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0