awake my soul

Hej kära människor.
Idag kom jag till skolan och lika fort som jag satt min fot i skolan vände jag och gick ut. Jag slutade alltså direkt, kändes sådär jätte onödigt att jag åkte dit, men så var de så fint väder så jag och mina kära vänner Ludvig och Johan gick och satt oss på torget för att glassa på lite.

Nu har jag legat och solat sedan klockan 11 men valde rygg denna gång eftersom framsidan är så där sönderbränd, men mohaha jag brände bort alla jävla finnar eller ja en.

Nu står Nicklas och Henke och grillar för fullt jag kanske ska gå ner och hjälpa herrarna? fast tror dom klarar sig bättre utan mig faktiskt så de får bli en dusch istället.
Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0