en hel dag


Idag var jag med Ida och Sara, vi gick på stan och mötte upp Filip och Fredrik, dom tyckte vi var jätte roliga så dom följde med mig och Ida till fiket.. Eller ja jag önskade! he he he


Världens mysigaste fik jag hitta för ett tag sen, i östersund fikar nämligen alla på pause törners eller wedemarks och de var jag trött på, detta ligger brevid bron till frösön och är nämligen hur jäkla mysigt fint och trevligt som helst!!!!


Jag och Ida åkte hem till mig och åt sedan åkte vi och kolla på Tobias som hade match såå duktig han vr pöjken lilla. Men det var dock jävligt kallt!, vi spran in till stan på 10 minuter för att hinna med bussen, hurtbullar som vi är!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0