blått öga, svarta tankar



En vecka efter ett lov och jag är trött och stressad. Jag har mycket tankar och ska sätta mig med mor min och kolla hur det skulle vara att flytta och bo som utbytes studet ett år!. Jag vill så gärna men jag vill inte heller gå om ett helt år.
Jag har mycket plugg och B kurserna är svåra. I veckan har vi suttit och solat in vårsolen och igår åkte jag skidor med klassen. På kvällen åkte jag till spikbodarna där det var tema fest hårdrock och alla tjejer hade röda läppar. Fin kväll men endå inte något speciellt.
Idag har jag inga planer städa mitt rum skulle va nödvändigt samtidigt som jag har lovat mormorn min att komma förbi och hjälpa till och så har jag ju plugg att ta tag i också fast ja en lördag ska väl endå spenderas med vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0