300111


 
Ja frågan om vadå ny klass kan jag ju svara på faktiskt hihihih...
Det är så att från början av året var min klass blandad alltså jag gick med samhällesamhälle samtidigt somvi gick med ekonomi, och nu har vi delat oss så nu är det alltså bara samhälle. Men då så började vi med tvåorna. Eftersom de inte hade gjort klart B kurserna i ettan så går vi tillsammans och gör B kurserna.
Jag hade dock sett fram imot en liten klass men så blev det icke. Men i alla fall så är det super kuuuul med tvåorna.

Nu ska jag äta lite cheescake och sen ska jag och Melinda på Mage Rumpa Lår igen. Cheescake är allt bra att ladda upp med!!! haha.

...blev ändringar jag gick ut och sprang istället, så fick jag mig en påminnelse om att min kondition är rejält dålig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0