stay away

Idag har jag vart ledig så jag har sovigt länge vaknat upp av att jag hade ont i halsen och var förkyld men det botades snabbt med att min kusin ringer och berättar att han precis köpt yranbiljett till mig som nu skickas upp till mig från Skåne.
Jag följde med mamma på affären och köpte påskmat och hårfärg och sedan kom vi hem och jag fick ett påskägg med inte en enda godis jag tycker om, hehe fint!.
Sen slutade dom flesta vännerna så tog kontakten med Melinda och vi bestämde oss för en cykeltur för att kolla om secondhand var öppet men vi kom 2 timmar för sent så vi cykla vidare till solariumet där jag tog mig en 16 minutare sen tog vi oss en tripp utan resultat på stan för att sedan cykla hem.
Nu är jag nyfärgad i håret och det är ljust jätte ljust och lite brunare fint!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0