24 september

Jag sitter här och spänner rumpan med ett hopp att den blir fastare, eftersom jag hört att det hjälper, jag lovar er det hjälper inte för mig!, menmen.
Det har spö regnat hela dagen, jag fick gå på gymmet på idrotten idag, skönt fast oskönt närman har världens tränings värk efter passet igår.
Jag är sjuk trött! märta och jag har letat i 2 dagar efter ett jävla par örhängen, vi har kommit halvägs. Vi har också världens bästa idé som jag hoppas går i uppfyllese!.
Jag fick hjälpa pojkvännen hitta lite kläder på stan, men eftersom vi är två helt olika stilar funkar det ofta inte så bra!, men han fick faktiskt med sig hem ett par grymt snygga acne jeans, jag kommer sno dom av han!.

Jag är förjävligt sugen på godis, helt ärligt funderar jag på att gå til ica i regnet enbart för att få en godis, ni ska bara veta känslan!.

Mamma är i Italien, jag tänkte först fan jag vill också dit. Men det är rätt lyxigt. Hon har skickat bilder på snygga väsker och frågar vilken jag vill ha hon smsar om att parfymen jag vill ha kostade lika mycket där som här så hon köpte en body lotions istället och hon shoppar på åt mig!. Hihihi verry happy me!

Nu ropa pappa att han skulle på ica, goooodis hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0