Livsglädje

Ni ska bara veta hur skönt det är att vakna varje morgon och inte känna " fan vad jobbigt det är skola idag "!. Varje dag längtar jag nästan till skolan, jag älskar folket runt om mig och jag känner varje dag att jag gjorde världens bästa val!.
Idag slutade halva klassen kl 11, dock så satt jag Teresa och Märta kvar i matsalen i 3 timmar, det är livsnjutning det, alla med egen kaffe kopp, okej inte Teresa. Sen gick vi ner till badhusparken för att fixa lite foton, det behövdes till både blogg och facebook, grymt!. Det är något jag velat länge haha.

Jag bör sätta igång med att plugga in lite politiker snack så jag kan något tills imorgon, och spanska. Wow ni ska bara veta hur konstigt det känns att sitta på Spanska lektioner, jag har ju aldrig haft språk föruti hela mitt liv!.
Imorgon blir detorgentering med klassen, jag hatar orgentering!, springa och leta lappar är bara krångligt!!



smakprov av bilder det lär komma mer under dagen/dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0