28 september

Världens sämsta dag på skolan är avklarad, jag kommer inte klara av spanska det kan jag lova er!, segtsegtsegt!.
Jag sitter och försöker lista ut vad jag ska ha påmig imorgon för att kanske packa ner det i nyväskan för att bege mig till Anton men jag vet inte riktigt om han vill va med mig?, han liksom hör aldrig avsig så det är ju segsegt!.
Funderar om jag ska sova där kanske, kanske inte. Han ska plúgga hela dagen så vet inte riktigt om det blir sånn rolig upplevelse, men i och försig så åker han bort nu till veckan igen. Man måste liksom planera sin tid.. Jobbigt ibland ja väldigt den veckan det händer mest grejer är självklart den innan han åker och lunget är när han iinte är hemma. Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0