15 september

Jag har ont i min rygg och alla på skolan börjar bli sjuk. Det betyder att jag kommer bli sjuk, jag hatar att vara sjuk, jag får alltid tankar om att jag kanske dör när jag är sjuk. Tex från filmer när dom hostar blod, tänk om jag gör det när jag är sjuk, då kommer jag typ dö tänker jag. Och eftersom jag tänker så måste jag alltid spotta ut och kolla om det är blod när jag är sjuk. Okej det låter rätt knäppt.

Jag känner för lite pluggande, en dusch lite fix och lite städ i garderoben det behövs kan jag tala om, hela rummet till kläderna ligger det högar på. Blir lätt så när man inte har en garderob i rummet, utan man bara kastar in det i rummet brevid, för er som kännde att det var viktig fakta!.

Jag är också i stort behov av en ny facebook bild!,en snygg jäkla beeejbii bild. Okej jag får helt enkelt googla på någon snygg person så får det äga!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0