Cruella de vil = Jag

Jag fattar inte vad det är men jag är så jävla trött, orkar inte någonting längre. Skol trött?, vinter trött kanske?. Åhh blir så less.
Hann en snabbis på bikbok idag, fan ponchon jag ville ha var slut, la undan en annan ist får se om jag hnner med stan lite imorgon så jag kan kolla vad jag nu ska ha, eller om jag ska spara mina ynka pengar kanske.

Jag kom på att jag skulle börja lägga ut bilder på dagens kläder idag, så jag försökte verkligen men fan då jag är inge bra på det där!Nå väl de blevsom det blev.





Jag känner mig som Cruella De vil ni vet hon i 101 delmatinerna? häxan typ, hon har rödaläppar och päls jämt, trevlig tjej tycker jag!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0