tjugoåtta

Efter att sett 3 filmer suttit vid facebook i flera timmar och lika så sitta i samma stol i flera timmar är det inte så roligt längre. Kom också på att det kanske inte var så smart att se American Pie efter att halva filmen hade gått inne på tåget, vissa delar av filmen kan ju bli missuppfattade om någon går förbi och ser haha.
Vet inte om mitt förra inlägg kom in? ser inte ut som så...

Jag har i alla fall haft det världs bäst med Jonna i Göteborg!. Det blev lite shopping men inte lika mycket som jag tänkt, bra det kanske jag ska ju snart iväg till Lund.

Åh sega tåg sega tåg. Jag skulle vart framme för en halv timma sedan egentligen... Men nu är jag inte ens nästan framme!, jag förstår inte att dom har så jävla svårt att skotta nere i Sverige så svårt kan det ju inte vara. Någon gång måste dom ju lära sig det är ju samma sak varje år.

Hem vet jag inte om jag vill heller det går ju någon bakterieflöda där. Hur fan ska man duscha är min fråga?, jag vill inte ha massa bakterier på mig haha. Sen är det ju rätt segt att koka vatten för tandborstning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0