Should I Stay Or Should I Go

Jag är happyhappyhappy!!!
Hitta cool jacka på second hand 100 kronor skulle den kosta jag sa att dragkedjan var trasig för det var den och jag fick med mig jackan hem för 25 kronor inte nog med det. Jag fann världensvärldens finaste skor helt oanvändna (dock en storlek förstora men det sket jag i ) och helt perfekta utom att dom kanske var lite stor men vafan jag kommer gå runt i 10 strumpor som vanligt på vintern. Tillsammans blev priset 85 kronor, liksom hur bra är inte det!.


Och ja juste skolan börja idag, jag kunde inte sova på hela natten, vänt på dygnet helt klart. Så ja jag var död ungefär på skolan idag, tur det att jag hade en lektion som varade i kanske 1 timme och då var vi och kolla på konst. Rätt nice endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0