100521

I´m home!.
Tåg resan hem var bläää, usch så dryg men men.

Och vädret idag är det ju underbart :D, äntligen säger jag bara. Men det va ju fakntiskt varmare i stockholm (A), gick typ i shorts och linne och svettades?.

Jag kom faktiskt inte hem med så mycket men har vart duktig att fotat allt så varsegod.


Jag hann och haffa åt mig en klänning på H&M med deras nya fashion against aids,medans ja mötte på columbia smille, ni som inte vet är det Elin klings assistent typ och jag blev helt till mig hoppsan haha

jeans weekday


Bikini kappahl

Väst Zara


Bas tröja Zara


Skor DNA ( dom bev kvar dock glappar som fan men tycker om dem förmycket)


Väska Bianco


Örhängen JC

Sådär.Kan ju säga att jag köpte ett par strumpor också :O höh, ja nu är man några tusanlappar fattigare. Kul...

Kan ju skryta om att jag såg paridase hotell Stefan också, ni skulle ha sett musklarna kan jag lova!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0